loading...
اس ام اس،جوک،عکس،سرگرمی،زناشویی،مد،دکوراسیون،آهنگ،فروشگاه اینترنتی
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

بسم الله الرحمن الرحیم

امام,رهبر,آقا

این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی بوده و در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

https://rozup.ir/up/fast2pix/Pictures/goozaresh.jpghttps://rozup.ir/up/fast2pix/Pictures/ghavanin.jpg

آخرین ارسال های انجمن
آسانا حقی بازدید : 270 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 

خاطرات خنده دار

 

http://musickal.com/wp-content/uploads/2013/12/khand.jpg

 

دارم دختر همسایمونو کنکور ثبت نام می کنم شماره شناسنامه شو حفظ نیست بهش میگم: شماره شناسنامتو حفظ نیستی .میگه من عادت ندارم این چیزای کلیشه ای رو حفظ کنم.
لطفا بگین راه افق کدوم وره.

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

اقا ما داشتیم میرفتیم دانشگاه...هوام بارونی...ی تیکه اب بود تو جاده ماشین جلویی سرعت داشت ...بعد اب خورد تو شیشه ماشن ما...منم ترسیدم چشمو بستم...خودمو کشیدم عقب....راننده ک از ختده غش کرد...بعدم هی اب میخورد تو شیشه میگف خودتو بکش عقــــــــــــــــــــــــــــــب.....!!!!
انقد ادم بی جنبه؟ایشششششششششششش

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

توسرویس دانشگاه بودیم ،رسیدیم به دانشگاه آزاد کسی پیاده نشد رفیقم میگه: اینا چرا پیاده نشدن؟!!
من: دور میزنه ک جلو دانشگاه پیاده شن از رو ترمینال نرن؟!!
من:0-o
دوستم:0-o
پل هوایی:0-o
حالا اینش به درک نمیدونم چرا هرکی منو تو دانشگاه میبینه مگه: ترمینال!!
اینا از کجا میدون آخهههههه؟!!!

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

رفتــه بودم مغـازه پســرعمم ... آقــا یهــو یه دخــتره بازی رو پس آورده با عصبــانیت میگـه : این چیــه دادی اصــن نصــب نمیشــه !!؟؟
پســرعمم با آرامــش بش گــفت : مشخــصات ٍ سیستــمه شمـا چیــه؟
رَم ؟ گـرافیــک ؟
برگشــت گفــت : رمــش 1 ترا بیــاته ... دو میلیــون و نیــم پولشــو دادیــم!!
مــا رو میگـــی : آه!!!!! O_O
ینــی دخــتر ٍ رفــت بیــرون تا نیــم ساعت داشتیــم در و دیــوارو گاز میزدیم =))

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

اقا باور كنيد ديگه تحريم هام روي حيوانات تاثير گذاشته.... ديروز داشتم رانندگي ميردم ديدم يه گربه نشسته وسط خيابان...يه ساعت براش بوق زدم به قران اگه يه ذره تكان خورده باشه....بعد اومدم پايين پيشتش كردم ديدم رفت تازه اولش خواست بهم حملم بكه يه سري ادا از خودم دراوردم بعد رفت...:|
گربم.گربه هاي قديم........

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

سر کلاس قرآن بودیم بحث سره جناب انیشتین شد یکی از بچه‌ها پرسید خانوم انیشتین کی بود اصن?!! هیچی دیگه دوستم با اعتماد به نفس کامل از ته کلاس داد زد: خنگ همونی که برقو اختراع کرد دیگه!!!!
من:|
کلاس :-))))))))
انیشتین :|
دوستم ^_^

بعلهههههه همچین تیزهوشانی هستیم ما.......

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

چند روز پیش رفتم کلاس موسیقی چند تا سوتی دادم
اومدم به استادم بگم( استاد سازمو کوک میکنی )گفتم: استادکوکمو سوز میکنی؟
استادم گفت :چی!!!
گفتم. :ببخشید منظورم این بود سازمو سوز ميکنى ؟
استادم O_O
من O_O
از اون موقع تا حالا من رفتم تو افق فعلا هم قصد(قسد -قثد -غسد) برگشت ندارم.

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 


مـــاه رمضون بـــود خالـــم اومــــده بــــود خـــونمــــون. ســـاعت 2 بـــود بــا مامـــانــــم بلنــــد شدنــــد برا صحــــری غــــذا درســــت کننــــد منـــم کـــه طبــــق معمـــــول عینهـــــو غــــورباقـــه ^_^ چشــــامـــو دوختـــه بــــودم بــــه صفحــــــه چهــــــار جـــــوک. رفتـــــم آشپزخــــونه ی چــی بخـــــورم دیـــــدم خالـــــم تنهاســــــت داره برنـــــج میشـــــوره. منــــم ی رکابــــی سفیــــد مایــــل به خاکستـــــری ^_^ با ی زیــــر شلــــواری خشایـــــاری تنـــــم بــــــود. موهامــــــو عجــــق وجــــق کــــردم شکـــــل زامبـــــی هارو گرفتــــــم و بـــــرق رو خامــــــوش کــــردم. خالــــم باتـــرس و عینهــــو بـــرق سرشــــو برگردونــــــد. بـــــه قرعـــــان پاهـــــاش شـــــل شــــد نشســــــت رو زمیـــــــن.
حــــالا خالـــم: ببببــــبــــسسســـــــــسسم ... الله
مـــــن: یــــا حضــــرت عبــــاس خالــــــه غلـــــت کــــردم
عزرائیـــــل: همچنـــــان منتـــــظر انـــجام عملیــــــات.
هیــــچی دیگـــــه خــــدا رحــــم کـــــرد حـــــالــــش خـــوب شـــد وگـــرنه عزرائیـــل هـــردومـــــونو میــــبرد.
بعـــد اون تــــــا ی مدت خالـــم هر وقــــت منو میـــدید بســـم الله میگفـــت

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

چند سال پیش داشتم با داداشم دعوا می کردم(خیلی اذیتم می کنه)منم بد نکردم جورابم کنارم بود می خواستم ببرم بشورمش(خیلی بوی بدی میداد طوری که بوش اتاقمو گرفته بود هر کی میومدتواتاقم گیج می شد میرفت بیرون)پرتاب کردم سمت داداشم،دهنش باز بود،قشنگ رفت تو دهنش،منو میگی از خنده غش کرده بودم،بیچاره داداشم فقط نیم ساعت داشت دهنش رو می شست!بهش گفتم حقت می خواستی اذیتم نکنی!!
ینی من یه همچین ادم انتقام گیری هستمااا

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

یادش بخیر.کیا یادشونه مدیر ناظما نامردا میموندن درست 30آذر برنامه امتحانیارو میدادن ک تا آخرین روز ماه مارو بکشن مدرسه واقعا خیلیییی زور میاد به آدما..والاااا

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 


درود به همه 4جکی ها داداش کامران دلم واست خعلی تنگیده بوداااا
کیلیپس دختر همسایمون تو گلبول های سفید نیما اگر دروغ بگم o_0
دوستم دیروز جلوی منو گرفته بهم میگه: حامددددد!! مخ ی دختره رو توwechat زدم لامصب خعلی تیکه سنگینیه @@
من: ن بابا ؟؟ جدی میگی ؟؟ 0_0
دوستم: اره بیا عکسشو ببین ^_^
من بعد از دیدن عکس:o_O اوره خعلی تیکه خوبیه @@ فقط این با این تیریپ چجوری ب تو پا داده؟؟ o_O
دوستم: بابا عکسمو نزاشتم فعلا عکسمو ندیده ^_^
..... خلاصه بعد از چن روز بهم گف :
حامد میخام با دختره قرار بزارم ^_^ اگه اومد میای بریم ؟؟
من: باوشه ه ه ه ^_^
بعد ب دختره گفت. حالا دختره گیر داده من اول میخام عکستو ببینم وگرنه بیرون نمیام ؟؟
دوستم: باوووشه ه ه ه ^_^
دوستم عکسشو فرستاد دختره دید بعد چند دیقه دختره گف:
فکر میکنم همینجوری توwechat باهم باشیم بهتر باشه
من دیگه بعد از مواجه شدن با این صحنه دلخراش افق و عمود میگازیدم ^_^
داداش کامران. اینجا دکتره دوستم اوردم دکتر افسردگی گرفته آی لاو یو پی ام سی‎ ‎‎^‎‎_‎‎^‎

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

خلاصه و مفید کلیپس مخاطب خاصم تو حلقم اگه دروغ بگم 0_o
دیروز طرفای ظهر دراز کشیده بودم رو تخت و داشتم با خیال راحت فورجوک رو میخوندم و مشغول گاز زدن پایه تخت و بالشت همزمان بودم 0_0
مامانم یهو خیلی شیک و مجلسی اومد نشست کنارم،دستشو گذاشت رو پیشونیم (مث کسایی که تب دارن0_o)یه آه از عمق وجووووود کشید و رفت ازین دستمال چرکا که باهاش گردگیری میکنن خیس کرد ومیذاشت رو پیشونیم و سر و صورتمو باهاش خیس میکرد به همین عاج راستی فیل فورجوک قسم.خیــــــــــــلی طبیعی هم اشک شوق میریخت و میگفت آخیـــــــــــــــــــش این سر راهیه از کف رفت 0_o...با اجازتون الآن در به در دنبال مامان واقعیم میگردم،تا الآنم هیچ پیشرفتی نداشتم -_-!!
خو ینی چی؟سر راهیم ینی من؟خو الآن من باس چی کار کنم با خودم؟
هیچی دیگه فمیدم تو این خونه هر کی میخنده داره از کف میره(آخرین اکتشافمه^__^)همه باس زانوی غم بغل بگیرن مثل این که -___-

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

دیشب برا بابام پیام دادم : پول چرک کف دسته , بزرگ ترین نعمت سلامتیه , من چقدر خوش بختم که بابام سایش بالا سرمه و سلامته ^_^
پیام داده : گه نخور گوساله من پول ندارم @@ راستی مامانت رفته خونه بابا بزرگت سریع بیا خونه یه چیزی درست کن سایه بالا سرت گشنس ^_^
اینجا پرورشگاه , من و بچه ها منتظر پدر مادر واقعیمونیم آی لاو یو پی ام سی‎ ‎‎^‎‎_‎‎^‎

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

امرو ظهر با وحید رفیقم رفتیم دانشگاه مخاطب فوق العاده خاصم که وقتی کلاسش تموم شد با هم برگردیم ,‎ ‎ تو راه رو چند تا دختر نشسته بودن
وحید : کامران پایه ای تا الهام بیاد یکم بخندیم ؟؟
من : اوره ه ه ^_^
عاغا وحید رفت کنار یکی از دخترا نشست منم چند دقیقه بعد رفتم پیش وحید
من : سلام آقا شروین چطوری مهندس ؟؟؟ شنیدم رفته بودی آلمان ^_^ وحید : آره کامران جان رفته بودم برای کارای شرکت ^_^
من : خب به سلامتی , راستی امرو ماشین همرات هست ؟؟
وحید : آره با بنز بابا اومدم
من : دی : چرا بنز بابا ؟؟؟
وحید : آخه مازاراتی خودم تعمیرگاس ^_^
یه دفعه وحید روشو کرد طرف دختره گف شما دانشجو همینجاید ؟؟خخخ دختره بال دراورد گف ب ب ب بله , وحید : میتونم شمارتون رو داشته باشم ؟؟؟ دختره : ^_^
که یه دفعه الهام اومد گف : سلام کامران , سلام آقا وحید , آقا وحید امرو موتورتون رو آوردید بریم دور بزنیم ^_^ خخخ
دختره 0‎_o‏ ‏_ پوففففف من و وحید زدیم زیر خنده
دختره : خیلی بعشورید د د د د د کصافطا
الهام : کامران وحید باز دخترارو مسخره کردید؟؟؟
این جا دستشویی دانشگاه من و وحید از ترس الهام قایم شدیم ,آی لاو یو پی ام سی ^_^

 

خاطرات خنده دار

اس ام اس صبح بخیر گفتن

 

آقا چند وقت پیش سوتی دادم در حد لوشامپیونه وقتی داشتم از ماشین پیاده میشدم همانطور یه آهنگ خارجکی هم میخواندم you cant kiss me you just eat meبعدش دقیقا یییهو دیدم پیرزن همسایه دارد نگاهم میکند بعد جو گرفتم گفتم whats the matterکه دیدم دارد دعا میکنه
ولی خودم دقیقا دلیل دعاش را نفمیدم
آیا امیدی بهم هست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    حاضری وقتی گشت تو و عشقتو دید پرسید چه نسبتی داری بگی عشقمه؟
    نظرتون درباره سرعت لود صفحه سایت چیه؟؟
    پسری یا دختر؟؟
    تلاش وتقوی

    تلاش وتقوی


    امام خمینی (ره)

    در علم وتقوا کوشش کنید که علم به هیچ کس انحصار ندارد .علم مال همه است .تقوا مال همه است .وکوشش برای رسیدن به علم وتقوا وظیفه همه ماست وهمه شماست.

    جوانان عزیز
    https://rozup.ir/up/fast2pix/Pictures/041-15.jpg


    امام خمینی (ره)

    من در اینجا به جوانان عزیز کشورمان ،به این ذخیره های عظیم الهی وبه این گلهای معطر ونوشکفته جهان اسلام سفارش میکنم که قدر وقیمت لحظات شیرین زندگی خود را بدانید و خودتان را برای یک مبارزه علمی وعملی بزرگ تا رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی آماده کنید …

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1022
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 482
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 393
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 4,265
  • بازدید سال : 33,711
  • بازدید کلی : 1,238,631
  • چشم های خیس من ...


    ايـن تــب و لــرزهــا تـمــامــش بـهـــانـه اســـت . . .

     

    تـا شــايـد لـحـــظه اي دسـتـت را بــر پـيـشـاني ام بـگـذاري و حـس كـنـم كـه

     

    مــالك تمــام دنـيا هـستـم!!!

    من تو را زیادتر دوستت دارم !


    تــمـام غـصـه هـا از هـمـان جـایـی آغـاز مـی شـونـد کـه …

     

    تـرازو بـر مـی داری ، مـی افـتـی بـه جـان دوسـت داشـتـنـت!

     

    انـدازه مـی گـیـری!